vineri, 1 august 2008

Vara cristalelor

Începând de astăzi şi până duminică (3 august) inclusiv, este deschisă expoziţia cu vânzare "Vara cristalelor". Podoabe, cristale şi geme, toate la Muzeul Naţional de Geologie din Bucureşti. Vezi anunţul oficial aici.

Cum sunt mai mult decât dependentă, abia aştept să-mi sporesc colecţia de pietre. Ultima achiziţie a fost asta.

Update:

Deşi în comunicat se spune că preţul biletului va fi de 6 lei (întreg) şi 3 lei (preţ redus), eu am beneficiat de ultimul tarif. Nu ştiu motivul, dar nu mă supăr :-).


Am avut noroc astăzi, n-a fost înghesuială, iar marfă a fost din plin. Cu alte cuvinte, am avut de unde alege. Totuşi, din experienţele anterioare, la Muzeul Geologiei au fost şi expoziţii cu vânzare mai bune. De data asta, aproape jumătate dintre expozanţi erau din Republica Moldova care nu prea vorbeau limba română (sau moldoveneasca mea e foarte proastă), ba se mai aruncau şi la preţ. 200 sau 300 de lei un colier mi se pare exagerat de mult.

Ceea ce se vede în imagine a fost cumpărat cu 130 de lei. Totul! Plus biletul. Amănunt important: se poate negocia. And I just love doing that!

Niciun comentariu: