vineri, 22 august 2008

O apropiere deloc întâmplătoare: Medsana / City Grill

Am stat patru zile în deltă, fiind expusă unor riscuri de tot felul, în condiţiile în care în Mila 23 nu există niciun doctor şi nicio farmacie. Nu am avut nimic, n-am păţit nimic, nici măcar nu m-a durut capul, iar mâncarea a fost proaspătă în permanenţă.

Am ajuns acasă şi astăzi m-am dus la Medsana pentru un hemisuccinat intravenos. Cauza? O crema de zahăr ars de la City Grill din zona de fiţe Bulevardul Primăverii.

Medsana e la două case distanţă de City Grill. Sau invers. Nici măcar nu traversezi strada. O apropiere deloc întâmplătoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua/seara.Sunt Eliza Iatesen, unul dintre participantii la prima sesiune de mentorat, si as vrea- daca se poate -o adresa de mail pe care sa pot intreb una alta in putinul timp liber pe care cred ca il aveti. Multumesc!

zărzărica spunea...

Buna Eliza, din pacate in aceasta perioada nu dispun deloc de timp. Pe de alta parte, chiar daca ma intorc, nu ofer consultanta decat in cadru organizat. Imi pare rau, dar sunt implicata in foarte multe proiecte.

Totusi, daca te intereseaza ceva legat de activitatea institutiei pentru care lucrez, ne poti trimite un mesaj la adresa de pe site. Sigur iti va raspunde cineva.

Iti multumesc pentru intelegere.