marți, 12 august 2008

Blue moon

Am o perioadă albastră. La propriu. Abia se duce o vânătaie, că apare imediat alta. Dacă ar fi să concurez cu-n copil năzbâtăios, aş cîştiga sigur.

În urmă cu aproape o lună, în tramvaiul pe care-l iau de la Plaza România înspre casă, m-am aşezat pe scaun. Nu prea fac de obicei lucrul ăsta, dar atunci am zis "ce-o fi dacă?" Exact când să mă ridic, tramvaiul a plecat brusc de pe loc şi m-am dus pe spate. N-am căzut, dar scaunul - mai precis marginea acestuia - mi-a intrat în carne, lăsându-mi în spatele genunchiului o vânătaie zdravănă. Când am fost la Brindisi, am purtat-o cu mine peste tot.

De bine ce m-am întors din Italia, la celălalt picior mi-a pocnit un vas de sânge, iar albăstreala a persistat mai bine de 6 săptămâni. Abia ce-mi trecuse, că azi de dimineaţă am căzut fix în genunchi în faţa sediului. Un fel de pregătire de concediu. Cum aş putea pleca fără un semn lăsat de marele oraş, Bucureşti?

Niciun comentariu: