miercuri, 27 august 2008

Cura de dezintoxicare

Din cauza motivului enunţat aici, de o săptămână mănânc dimineaţă, la prânz şi seara numai


Invariabil, toţi cei care văd farfuria mea spun "vai, ce bine arată", dar până acum niciunul, dar absolut niciunul dintre ei n-a încercat măcar să comande acelaşi lucru. O singură persoană m-a întrebat dacă regimul ăsta este voit sau nu.

Astăzi aproape am cedat nervos, dându-mi seama că sunt abia la mijlocul tratamentului. Au dispărut petele de pe mâini, de pe spate şi de pe piept, dar pe picioare au mai rămas suprafeţe cât palma de mari de bubiţe. Răzvan m-a încurajat în felul lui, comandându-şi o ciorbă de zarzavat şi un pilaf cu legume. Fără pic de cărniţă. Să vedem cât îl ţine şi pe el.

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi pare rau pentru ce ai patit. sper ca i-ai reclamat pe city grill la protectia consumatorului. eu ii boicotez de cativa ani, din cauza serviciilor execrabile si din Primaverii si de pe Calea Victoriei.plus bad publicity catre toti "expatii" care ar fi fost tentati sa mearga la city grill-ul de pe Victoriei ;)

zărzărica spunea...

Din pacate, n-am avut cand sa-i reclam. Mi-au aparut milioanele de bubite pe piele chiar in pre-ziua plecarii in concediu si abia am ajuns seara la un doctor. Probabil asa scapa de fiecare data. Am mai auzit de la colegi de patanii similare, dar parca nu credeam. Acum, c-am patit-o pe (toata) pielea mea, o sa stau departe de CG ca dracu` de tamaie. Parol!