sâmbătă, 23 august 2008

Când se sparge ghinionul înseamnă că or să fie altele mai mici?!

Răzvan a spart ieri o halbă de bere. Era goală, voia s-o spele după ce-şi făcuse în ea o limonadă cu multă miere. I-a scăpat din mână şi s-a făcut zob. Când mi-a spus, n-a uitat să menţioneze faptul că s-a spart şi ghinionul.

Legile lui Murphy spun că atunci când ceva merge rău, se poate şi mai rău. Deci atunci când ghinionul mare dispare, înseamnă să apar altele, multe altele mai mici. Au ba?!

Ciobul 1 - menţionat deja aici.

Ciobul 2 - am plecat spre Băile Felix. Am luat-o pe autostrada Bucureşti - Piteşti. La km 42+8 s-a stricat maşina. Mai precis, din cauza calităţii extraordinare a motorinei cumpărate de la Rompetrol ( şi luăm de ani de zile motorină de la staţia lor de pe Uvertuţii, de la pompa 6, aşa că să n-aud comentarii c-am băgat din altă parte, ok?) s-au înfundat injectoarele sau pompa sau ce Doamne iartă-mă o mai fi în motorul ăla. Am sunat la Dacia asistenţă, am urcat maşina pe platformă şi ne-am întors acasă. Până la sosirea echipajului de salvare am socializat cu Grivei


şi-am asistat la controlul de specialitate al colegului de breaslă


Ciobul 3 - căutăm de peste 2 ore maşină de închiriat. Nu vrem Dacia Logan, nu vrem Matiz, vrem... maşină. Nu e niciuna disponibilă, de unde deduc că afacerea asta, rent-a-car, mai poate fi dezvoltată.

Ciobul 4, ciobul cinci şi restul celorlalte cioburi - temperaturile excesiv de mari din aceste zile le-au topic. Sâc!

Niciun comentariu: