sâmbătă, 1 martie 2008

fericită şi azi, de 1 martie

nu că-n rest n-aş fi fericită, dar ultimele 24 de ore chiar au fost frumoase. am colindat ieri Muzeul Geologiei deşi plecasem după pietro-mărţişoare. şi-am găsit multe şi frumoase. şi ieftine. iaca:
am colindat şi sălile cu exponate şi mi-am amintit de examenul la geologie din facultate. am învăţat în trei zile de-am plesnit şi după examen am aruncat toată memoria la coş. ctrl+alt+delete.

apoi am mers la teatru, la Act, unde-am văzut Capra sau cine-i Sylvia. am scris deja despre asta aici. spectacolul a fost urmat de o discuţie de o oră şi jumătate, extrem de interesantă, purtată de mine şi Răzvan cu Marcel Iureş. dau sfoară dac-o ieşi ceva, dacă nu - rămânem cu plăcerea unei conversaţii de calitate.

seara, la întoarcerea acasă, Răzvan mi-a făcut o mărţişoro-surpriză: dacă tot mi-am făcut un blog de teatru, păi atunci să am şi domeniul hailateatru.ro. că dac-oi avea timp şi m-or ţine nervii şi puterile, măcar să am o direcţie deja alocată.

astăzi ne-am plimbat prin Herăstrău. ne doream demult să ne mai dezmorţim picioarele şi-am purces. am fost întâmpinată cu o garoafă de la domnul Gigi (Becalli) - noroc c-a întrebat Răzvan de la cine-i, că băieţii-împărţitori n-aveau de gând să rostească numele sponsorului. să fi dorit Becalli să rămână anonim?! mira-m-aş.

a, şi-am mai terminat o carte: Mătase, de Alessandro Baricco. frumoasă, scurtă, scrisă ca o sumă de telegrame, deci nu-ţi solicită neuronul foarte tare.
ce astenie de primăvară? dau pietrele o energie...

Niciun comentariu: