vineri, 14 martie 2008

e-leapşa

Jo are chef de lepşe (sper că ăsta e pluralul corect), altfel spun "de joacă". Nu ştiu dacă leapşa e pe furate sau pe ouate, că parcă asta era titulatura oficială în copilărie, dar dacă tot îmi dă de lucru în perioada asta de maximă încărcare profesională, măcar să mă achit onorabil. So:

1. Cât timp acorzi Internetului? Păi am ţevi peste tot, şi acasă, şi la birou, iar robinetele sunt deschise continuu. Se pune şi asta sau doar cât îmi lăbărţez eu ochii pe net? Că atunci aş răspunde cam 10 ore zilnic. W/e included.

2. Cel mai interesant blog pe care-l citeşti. Hehe, "interesantă" întrebare. Nu ştiu cât este de interesant, dar îl citesc zilnic şi de fiecare dată cu mare plăcere: Vlad Petreanu.

3. Trimite leapşa către 5 bloggeri. OK, Corina, Marius, Oana, Dragoş si Bianca.

Niciun comentariu: