vineri, 12 octombrie 2007

dragoste de primărie sau "cetăţean de bucureşti" episodul 3

îmi este tot mai clar faptul că între mine şi Primăria Sectorului 6 s-a înfiripat ceva. nu ştiu exact ce şi nici nu sunt convinsă că-mi place, dar sigur o să aflu pe parcurs. după o tăcere care a sfidat deja legea, nu numai că mi-au răspuns la o sesizare, dar îmi tot trimit emaluri prin care mă ţin la curent cu "progresele înregistrate".

ieri, de exemplu, am mai primit un mesaj datat 3 octombrie (nu mai contează că ieri am fost în 11) care iată ce grăia: "în (locaţia) se va reamenaja în întregime locul de joacă unde s-au montat aparate de joacă din fibră de sticlă şi lemn pentru a proteja copiii de accidente şi va fi amenajată şi o groapă de nisip. de asemenea, s-au montat bănci pentru odihnă şi coşuri de gunoi, iar spaţiul de joacă va fi îngrădit cu gard de lemn. Direcţia Investiţii, prin Serviciul Contracte Salubrizare şi Spaţii Verzi, a luat legătura cu societatea ce execută aceste lucrări de amenajare, respectiv SC Eco-Horticultura SRL, pentru finalizarea acestor lucrări în cel mai scurt timp. având în vedere faptul că această societate a întâmpinat anumite greutăţi în aprovizionarea cu materiale de la furnizori, lucrările de amenajare a locului de joacă se vor termina până la data de 30.09.2007. totodată, inspectorii din cadrul Serviciului Monitorizare Protecţia Mediului şi Urmărire Contract Salubrizare au efectuat o verificare în teren în data de 19.09.2007 unde au constatat următoarele: - în parcul de joacă se aflau muncitorii pentru finalizarea lucrărilor; - coşurile pentru colectarea deşeurilor erau montate; SC Eco-Horticultura SRL a fost atenţionată ca pe parcursul lucrărilor să menţină curăţenia în incintă şi în împrejurimile spaţiului de joacă".

dincolo de faptul că sunt tot felul de inepţii şi minciuni îndrugate de semnatarii epistolei - şi anume mult stimatul domn primar Cristian Poteraş (ura!), dar şi deosebit de apreciata doamnă Alexandra Popescu, şeful corpului de control al primarului (ura! din nou) - corespondentul Răzvan s-a deplasat în acelaşi teren vizitat şi de inspectorii primăriei. realitatea este perfect armonizată cu cele enunţate mai sus, după cum se vede.



sigur n-am citit aceleaşi almanahe, domn primar, pentru că definiţiile noastre nu prea coincid. fotografiile sunt luate la un interval de câteva săptămâni (cea mai recentă e din 11 octombrie) şi oricât de orbi am fi, tot observăm că parii au dispărut, iar gardul n-a fost niciodată implantat, în timp ce coşurile de gunoi văzute de inspectori erau de fapt nişte biete pungi de plastic "montate" tot de cetăţeni.
dacă ceea ce se reiese din imagini este curăţenie, dacă locul este îngrădit cu gard de lemn şi mai ales dacă lucrările au fost finalizate la 30 septembrie, atunci eu promit că vă votez. apropo, candidaţi pentru Barcelona??

Niciun comentariu: