luni, 27 august 2007

update

un update la articolul anterior, cel cu banii pentru MBA. sun la UniCredit, la o sucursală (un număr care începe cu 255) şi dau peste o voce blondă, brună sau roşcată de la care îmi parvine informaţia conform căreia HVB nu mai există. este a patra sursă, deci o cred pe cuvânt. întreb despre creditele pentru MBA, dar vocea îmi spune "nu avem în portofoliu credite pentru embitei". eu o corectez: "embiei", ea aprobă. eu: "ştiţi ce-i un embiei?" ea răspunde prompt: "da. este un fel de nucleu în care se adună nişte oameni." nici nu ştiu eu în ce m-am băgat.


ghinionul meu este că pe parcursul documentării am ajuns pe site-ul celor de la ASEBUSS , unde apare următorul text:


HVB Bank Romania is offering a dedicated product - Study Loan - a very advantageous financing alternative for those who wish to secure through education a sound professional education.The main characteristics of the HVB Study Loan are:
can be granted to those who want to study or to family members that are supporting them (parents, spouse, sibling)
the tenor can be up to 10 years
for loan amounts of less than EUR 15,000 no real estate warranty is required
there is the option for a grace period of maximum 2 years

cred că fantoma de la operă îşi caută de lucru.

2 comentarii:

runbaby spunea...

embieiu' asta e ceva care nu ne intereseaza pe noi, deci cine v-a zis sa sunati aici, doamna?!

zărzărica spunea...

am înţeles că nu interesează din conversaţia cu angajata băncii. că doar aşa se formează intelectualitatea din România, cu credite pentru nevoi personale pe care nu le mai rambursează nimeni. drept pentru care de acum înainte o să sun acolo.