vineri, 17 august 2007

Care bănci în România?

Mă alătur şi eu prea multelor persoane care dau cu nasul de sistemul bancar românesc. Nici nu mai ştiu la care bancă să mă duc sau până unde să cobor nivelul aşteptărilor, pentru că de fiecare dată descopăr ba că banca nu e bancă, ba că funcţionarul din spatele ghişeului sau al platformei de e-banking habar n-are cum şi ce trebuie să facă.
Sunt client al Băncii Transilvania de (mult prea) mulţi ani şi, aproape în fiecare zi, mă întreb de ce. Ştia Robert Rekkers ce ştia, doar nu degeaba mi-a recomandat să plec de la banca lui dacă nu-mi convine. O fi sugestia lui aliniată aşteptărilor acţionariatului?!
Ieri m-a pus necuratul să desfiinţez un depozit. Am intrat pe marele serviciu BT24 dar stupoare: nu apărea bănuţul. Am scris brainiac-ilor şi am aflat că "Lichidarea depozitelor pe BT 24 nu se poate efectua in ziua scadentei.Aplicatia BT 24 nu permite acest lucru."
Bine, bine, zic, dar banul e al meu şi cică ar trebui să mă pot folosi de el când vrea buzunarul meu. No problem, răspunde minunata bancă, mergi la sucursală şi se rezolvă. Şi atunci care-i şmecheria cu online banking-ul?

2 comentarii:

Jo Ilie spunea...

Oh, well, cred ca am putea sa facem un blog cu serviciile bancare. Eu am reclamat Alpha la ANPC şi s-a dus peste ei Directia de Supraveghere a BNR.

Si m-am bucurat. :)

zărzărica spunea...

Păcat că rămânem doar cu bucuria de a merge la ANPC - Direcţia de supraveghere a Băncii Naţionale. Am trecut şi eu prin faza asta şi... Zero. Am primit un răspuns adunat de prin tufişuri.

Poate o să dezvoltăm subiectul ăsta în timp, mai ales că încep să descopăr ce servicii ar trebui să ofere cu adevărat o bancă. Dar nu din România :-)