miercuri, 28 noiembrie 2007

marmota marmota

nu sunt bâlbâită, redau doar denumirea "ştiinţifică" a marmotei alpine, aia pe care o tot văd de câţiva ani în reclamele de la Milka. asta în cazul în care nu confund specia cu marmota monax. scuzaţi, nu cunosc niciun zoolog, altfel aş fi apelat la consultanţa de specialitate...

de fapt, de la reclamă pleacă şi înscrisul prezent - m-am săturat de spotul celor de la Milka, dar şi de marmota lor; am obosit să văd în fiecare an înainte de indiferent care sărbători (Paşte sau Crăciun) aceleaşi şi aceleaşi mesaje răsuflate. curioasă să văd cât mai am de îndurat, am dat un search să aflu cât trăieşte vieţuitoarea cu pricina. şi vai - de mine, evident: poate ajunge chiar şi la 12-18 ani. naşpa rău. nu cred c-au trecut mai mult de patru ani de când a început animala să împacheteze tabletele, să sune la telefon consumatorii, să-l zgâlţâie pe urs ca să bată bine laptele sau să toarne alune fără număr în cazan. ba mai trimite şi SMS-uri. mă laşi??

cu aşa reclame, de ce m-ar mira să citesc în Adevărul că românii sunt europenii care consumă cea mai redusă cantitate de ciocolată? dincolo de calitatea total diferită a produsului - iar asta o poate confirma oricine a cumpărat cel puţin o Milka dintr-un magazin occidental - rămâne încăpăţânarea unora de a rula pe ecranele noastre aceleaşi şi aceleaşi spoturi. so annoying!

Niciun comentariu: