vineri, 21 septembrie 2007

cetăţean de bucureşti

promiteam că voi reveni asupra postului "numai cetăţean să nu fii" din 21 august. naivitate (sau prostie?) - aşa se defineşte acel ceva care-a trecut prin capul meu şi care m-a făcut să cred că la mailul adresat acum fix o lună Primăriei Sectorului 6 mi se va răspunde. linişte ca-n cimitir, de parcă n-ar fi vorba despre nişte bani trântiţi în nisip fără noimă. sau fără număr...

indolenţă sau rea voinţă? habar n-am la ce terminologie să mai apelez. merită să ocărăşti? nu, doar să spui cu zâmbetul (amar de pelin) pe buze "atitudine tipică de funcţionar public". şi să întrebi "oamenii ăştia sunt plătiţi din buget, adică din banii noştri?" că am o grijă.

2 comentarii:

runbaby spunea...

Mie mi-au raspuns o data la un mail la 6 luni dupa ce-l trimisesem (nu o primarie, ci Secretariatul General al Guvernului) si de o maniera foarte amuzanta: au scanat hartia oficiala, cu stampile si semnaturi, au facut un jpeg de 5 mega si pe ala mi l-au trimis, atasat :)). Erau 3 randuri, btw (nu exagerez)...

zărzărica spunea...

super!! înseamnă că eu mă agit aiurea după numai o lună :-/ bine că măcar se pricep la scanat >:P