vineri, 7 septembrie 2007

bcr şi noua campanie de promovare

banca comercială română şi-a schimbat logo-ul, motiv pentru care a trecut şi la o nouă campanie. spot-ul ales vrea să arate că funcţionarii băncii sunt mai apropiaţi de oameni, că le ghicesc nevoile - părerea mea.

sinceră să fiu, dacă aş fi client al acestei bănci aş avea două probleme mari: indiferent cât de inteligent este angajatul băncii, cunoaşte cam multe detalii despre mine. ba mai mult, le spune şi florăresei - domnul vrea buchetul ăla de crini pentru că aniversează un an de la căsătorie. clientul se simte măgulit (sigur nu-şi cunoaşte drepturile), iar bancherul explică cum a dedus el lucrul ăsta după faptul că verigheta e nouă. serios? păi dacă mâna pe care şade verigheta e sub cutia cu cadoul, nu cumva alta e sursa informaţiilor?

situaţia îmi aduce aminte de remarca unei doamne psiholog care afirma că-şi dă seama de ce fel de pacient îi calcă pragul după modul în care acesta pune mâna pe clanţă. nu am înţeles dacă la intrarea sau la ieşirea din cabinet...

4 comentarii:

Razvan Crisan spunea...

Pe mine ma deranjeaza foarte tare noua campanie BCR din mai multe motive. Odata prin faptul ca este enervant mesajul: Gandim la fel! Ma intreb sincer de unde au ajuns la aceasta concluzie, iar eu ca si consumator ma simt oarecum ridiculizat. Mi se pare foarte riscat sa fortezi o astfel de relatie si sa afirmi ca exista un capital de incredere inainte ca el sa fii avut timp sa se dezvolte.

Apoi ma deranjeaza banalitatea noului logo care este complet lipsit de personalitate. Ma surprinde sincer cum cea mai puternica banca din Romania nu intelege importanta indentitatii. Inteleg foarte bine necesitatea apropierii de compania care a achizitionat BCR dar totusi cred ca o strategie mai eficienta se putea gasi!

zărzărica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
zărzărica spunea...

sincer, nu ai de ce se te simţi ridiculizat. uită-te mai atent la clip, în special la ultimele secunde, dar şi pe site-ul băncii, şi o să realizezi cine este de fapt personajul principal.

nu ştiu de ce, dar în prim plan nu este clientul, ci angajatul. de unde deduc că sloganul "gândim la fel" nu are nicio legătură cu noi, ci cu ei: doar sigla s-a schimbat, mentalitatea e aceeaşi. la aşa lup, aşa nărav, sic!

Razvan Crisan spunea...

nu am vazut clipul sau alte materiale publicitare in afara de faimosul Billboard si sloganul imprastiat peste tot.

Obiectiv vorbind e ok ca a creat o discutie despre BCR si ca se vorbeste despre. Tot obiectiv vorbind nu cred ca este ok pentru ei ca tonul este unul negativ :-)