miercuri, 28 mai 2008

Când nu te interesează de ouăle altuia...

Metro Cash&Carry, cea mai mare companie de retail din Romania dupa cifra de afaceri, a intrat in procedura de insolventa, dupa ce Tribunalul Bucuresti a admis cererea producatorului de oua Toneli Holding, care solicita recuperarea unei creante de circa 50.000 de euro, potrivit datelor publicate de Tribunalul Bucuresti.
Am ascultat prima dată ştirea la televizor. Vorbea o tovarăşă manager de la Metro (nu i-am reţinut numele) şi încerca să pară convingătoare când spunea că, vezi dragă Doamne, marii firme nu are ce să i se întâmple pen'că are o cifră uriaşă de afaceri, venituri fără număr şamd, şamd. Ce m-a uimit, însă, a fost explicaţia oferită la întrebarea "bine, bine, dar facturile de ce nu le-aţi achitat?", că de prin 2004, producătorul de ouă nu şi-a mai primit banii de la cumpărător. "Păi n-am crezut că un producător mic o să ne dea în judecată".

Adică eu, ăla mare, îţi iau ţie, micule ce eşti, ouăle şi nu-ţi dau nimic pe ele, doar pentru că eu am cu ce, dar nu prea am chef. Nu-i cam [prea] mare aroganţa?!

Niciun comentariu: