duminică, 1 martie 2009

Apucaturi de criza

# Am renuntat la mancatul prin restaurante de vreo sapte luni, mai precis de la mega-toxi-infectia alimentara marca City Grill. Nu am niciun regret. Petrec mai mult timp cu al meu sot, inghesuindu-ne in bucataria minuscula si savurand fiecare dumicat de bi-preparat (adica executat de doua persoane) culinar.

# Am cam renuntat si la televizor. Nici macar la stiri nu mai prea uit. Cartile primeaza, teatrul e pe locul doi, din cand in cand mai vedem si cate-un film.

# La cumparatul de haine de prin magazinele neaose am renuntat de cativa ani, mai precis de la terra-shopping-aiala din decembrie 2005 de la New York. Am invatat (sau mi-am reamintit) atunci ca afacerile cele mai prospere sunt cele cladite pe termen lung si ca cel care conteaza cu adevarat este clientul - adica acea persoana aparent neinsemnata, dar cu bani in buzunar. Am inceput sa cumpar (aproape) exclusiv online, iar avantajele au fost explicate in cateva randuri prin unda mea virtuala.

As putea spune ca am anticipat criza cu obiceiurile mele. Sa le schimb? Sa nu le schimb?!

Niciun comentariu: