miercuri, 4 februarie 2009

Cartea din urechi

Nu mai stau cu burta pe carte. Nu mai am timp, iar când ajung să pun mâna pe una (în afară de Frica, pe care am umplut-o de post-it-uri) mă ia somnul instantaneu. Aşa că am trecut la audiobook-uri. Îmi petrec zilnic aproape o oră şi jumătate prin mijloacele de transport în comun, timp pe care am decis să-l utilizez în folosul meu.

Am ascultat deja Contrabasul de trei ori, Remember - nici nu mai ştiu de câte ori, dar textul este de o frumuseţe rară -, iar Vorbele memorabile ale lui Petre Ţuţea aşteaptă încă silenţioase în fişier, gata să fie puse pe play.

Dar... am aflat că - nu, nu am început să aud păsărele vorbindu-mi, ci am căutat mai atent pe site-ul celor de la Humanitas - dacă aveţi comenzi mai mari de 10 audiobook-uri şi sunteţi din Bucureşti, îi puteţi scrie lui Tudor la tudor.baciu@humanitas.ro. Iar Tudor, mai ceva ca Moş Crăciun, vă oferă un discount de 25%.

Eu i-am scris lui Tudor, Tudor mi-a răspuns în aceeaşi zi, iar mâine îl aştept să-mi aducă cărţile cuvântătoare:

- Ryunosuke Akutagava, Rashomon
- Herman Melville, Bartleby
- Cehov, Adevărul gol şi alte povestiri
- William Golding, Împăratul muştelor
- Margherite Yourcenar, Povestiri orientale
- Caragiale, O făclie de Paşte
- Eric Emmanuel Schmidt, Domnul Ibrahim şi florile din Coran şi Milarepa
- Toparceanu, El major şi ea minoră
- Coelho, Alchimistul.

Tuudooor, haide odată!

Niciun comentariu: