joi, 2 octombrie 2008

Ghidul cumpărăturilor online - update 1

Prima încercare: Promod. Colecţie nouă, produse adăugate în fiecare săptămână, preţuri - îmi spune lumea - cel puţin la jumătate faţă de ce găseşti în magazinul lor din mall. Un alt atu: linia este cea nouă, produsele fiind puse în vânzare imediat ce au ieşit din fabrică. Probabil când vor ajunge solduri acolo, se vor vinde drept "colecţia nouă" aici. Nu afirm, dar nu cred că este imposibil.

Plata se face online, by card, linia este securizată. La comandă de minim 60 de euro, transportul costă 22,5 euro, dar la o valoare de 100 euro, transportul e gratuit. Au deja reduceri la (unele) produse de toamnă-iarnă.

La transport am avut ceva bătăi de cap. Termenul de livrare anunţat de Promod a fost 1 octombrie. Transportatorul (am văzut abia după ce am încheiat comanda): UPS. Dacă ştiam de la început, treceam adresa de la birou. Dar n-am ştiut. No problem, se poate face o cerere de re-rutare (email, desigur, că scrisul bate vorba). Aspectele neplăcute apar doar dacă ai nevoie de lucruşoare musai într-o anumită zi şi la o anumită oră, pentru că sortarea şi livrarea mai durează o zi jumate. "Avem tone de marfă de sortat şi livrat", se plânge UPS-ul. Bănuiesc c-au ştiut detaliul ăsta când au încheiat contractul, deci nu-i problema mea. Iar dacă e a lor, atunci să şi-o rezolve.

Am hainele în mână. Măsura aleasă mi se potriveşte perfect, croiala e ok, nu sunt defecte, nu sunt produse lipsă, am primit exact ce-am comandat. Închei cu optimism primul update şi aştept a doua comandă, tocmai din SUA.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sotul meu isi cumpara de ani de zile camasi de la Londra prin internet si nu putem fi mai multumiti decat atat...raportul calitate-pret este foarte bun (in favoarea clientului, nu a furnizorului, cum e in Mall), iar culorile, croielile, furniturile - nici nu are rost sa vorbim. plus ca evitam si "verzele" de la bigotti sau alte magazine pentru "realizati"...spor la cumparaturi :)

zărzărica spunea...

Hey, bine-ai revenit! Pe unde umblasi? Am vazut ca nici cu scrisul nu prea te-ai omorat in ultimul timp...

Pai trimite link spre magazinul de camasi, ca eu nici macar nu-i gasesc masura potrivita aici.

Weekend placut! Prin Bucuresti??

Anonim spunea...

cu treaba, doamna, loco am fost, loco raman si in WE, dar m-am intors pe blog :D
sunt mai multe firme, iti trimit un mesaj separat cu ele
spor in toate si astept o limonada pentru lista de licee ;)

zărzărica spunea...

O dau, o dau, daca am promis :-) Dar constat ca s-au facut doua, cate una pe lista. Iar limonada va fi musai cu miere si cu performanta inclusa :-)))