miercuri, 1 octombrie 2008

Ghidul cumpărăturilor on-line

Mi-am descoperit o nouă preocupare de timp liber: e-shopping-ul. Şi asta pentru că am pierdut suficient de multă vreme prin mall-urile băştinaşe şi am consumat ceva stomac cu vânzătoarele care stau sprijinite de tejghea, unica lor preocupare fiind măsuratul de-a lungul şi de-a latul a rătăciţilor care le invadează spaţiul de lucru.

Plus că rezultatul final pare să mă avantajeze în toate felurile: îmi găsesc măsurile reale, economisesc timp şi ies mult mai ieftin decât dac-aş cumpăra de aici. Nu în ultimul rând, achiziţionez lucruri "în tendinţe" şi nu din cele flamboaiant anunţate ca făcând parte din "noua colecţie", când de fapt anul real de fabricaţie este 2006 sau 2007. Sâc!

Funcţionează sistemul? Mda. Scârţâie? Evident. Ce merge perfect în ţara asta!? Despre capitolul acesta, însă, ceva mai încolo, după ce-am pipăit, probat şi luat la purtat primele produse.

Niciun comentariu: