luni, 8 septembrie 2008

Gata vacanţa

De mâine încep munca. După o vacanţă de două săptămâni. Ne-am plimbat mult - practic, am parcurs ţara de la Oradea la Olimp, de la Mila 23 la Cabana Bâlea.

Am trăit experienţe deosebite şi m-am bucurat să cunosc oameni speciali. Situaţie compensată şi de lipsa de profesionalism sau de nesimţirea altora, puţini din fericire.

Sănătatea întregii familii a fost pusă la încercare, slavă Domnului cu lucruri minore: mai întâi a fost rândul meu, cu o toxiinfecţie cum rar vezi. Apoi a urmat Bubu (maşina noastră), care ne-a lăsat pe autostrada I (s-a spart nu-ş ce piesă la alimentare, plus că mai avea şi-o roată înfrânată). La mare, Răzvan a luat o gripă care l-a ţinut o seară în vârful patului, tremurând cu tot cu somieră.

Acum suntem bine cu toţii, gata de muncă. Sănătate şi spor s-avem!

Niciun comentariu: