vineri, 19 septembrie 2008

Back to work

Da, ştiu, am absentat. Motivat, însă. A fost prima săptămână plină, dar plină, de muncă... şi se anunţă un weekend pe măsură. Doar din asta vin şi marile plăceri, cunoscute sub denumirea de "satisfacţii", nu!?

Aşadar, despre sârşitul de săptămână: sâmbătă, vizită la mama (trebuie să-i fac nişte cumpărături de toamnă şi să i le duc), prima piesă (Sunt un orb, la Teatrul de Comedie) şi concert (am citit că Bryan Adams cântă în Parcul Izvor). Duminică, încerc să mă trezesc ceva mai târziu, am puţin de lucru pentru Răzvan (cam asta e diferenţa dintre lucrul pentru un sistem public şi cel pentru bunăstarea directă a familiei), după care sper eu iar somn (din ală bun, dar rar) şi apoi altă piesă (Imnul, la Metropolis).

Am un back-up plan şi pentru situaţia în care somnul de după-amiază va fugi de mine, lucru care mi se întâmplă de când mă ştiu - scrisul pe blog. Am rămas în urmă şi cu vacanţa din deltă, şi cu pozele de la mare, şi cu ceva legat de rezervaţia de nuferi din Băile 1 mai.

Niciun comentariu: