joi, 7 mai 2009

Şşşşşşşşşşşşt, doamna citeşte :-)

Am stat preţ de un minut în staţia lui 41, iar refugiul s-a umplut instantaneu cu un puhoi de lume. De unde vin atâţia oameni deodată?! Dinspre Drumul Taberei nu se vedea nimic şi nu pentru că orizontul mi-era încă înceţoşat de somnul scurt şi condensat. Am traversat liniile şi am luat tramvaiul în sens invers. Speram să câştig 15-20 de minute pentru câteva zeci de pagini din Cititorul.

Când am ajuns la capăt, şirul tramvaielor depăşea limita alocată depoului în aer liber. Nu ştiu dacă urma schimbul de tură, cert este că vatmanul meu era cam nervos. Supărat nevoie mare pen' că doi juni avuseseră îndrăzneala să se urce în tramvaiul lui. "Ce este nesimţirea asta? Sunt nişte reguli. Staţia asta e pentru coborâre, cea pentru urcare e dincolo." [Logica, materia vreau să spun, se doreşte a fi scoasă din programa şcolară. Mare păcat, după cum se vede!!!]. "Dar doamna?", nu se lasă tinereii, uitându-se peste burduf şi observând capra din curtea mea. Vatmanul îşi schimbă vocea dintr-una poruncitoare într-un glas superioro-ocrotitoro-explicativo-ferm: "Doamna citeşte."

Ghinionul băieţilor, asumat de altfel: "Haideţi, băi, să ne luăm şi noi neşte cărţi."

Niciun comentariu: