joi, 23 aprilie 2009

Vaca noastră unde e, vaca noastră - ce-aţi făcut cu ea?

Sunt o mare băutoare de lapte. Dar maaare. Cana mea de cafea e mereu plină pe jumătate cu lapte. Serile mi le "consum" cu lapte şi cereale. Nu exclusiv, deşi mi-aş dori. Laptele nu lipseşte niciodată din căruciorul de cumpărături, deşi sunt singura din casă care bea lapte proaspăt.

Mărcile preferate sunt Zuzu şi Milli - primul pentru gust, al doilea pentru gust plus ambalaj (sticla de 1,5l). De obicei aleg varianta low fat, dar merg şi pe culoarea roşie atunci când trebuie să facem clătite.

Marea mea problemă este că, de la un timp - 2-3 luni, cam aşa - laptele meu Milli se strică în frigider. Nu, nu depăşeşte termenul de garanţie. Nu, nu e sticla deschisă. Nu, nu e cald afară. Da, îl ţin mereu în frigider. Şi atunci când ridic capacul de ce mă izbeşte mirosul acela de lapte bătut, uneori chiar stricat, pe care eu nu l-am dorit, pe care eu nu l-am plătit? Au mai trecut şi alţii prin experienţe similare, deci stau şi mă întreb: ce să fie, ce să fie?

Să fie oare calitatea laptelui? Să fie oare vina celor de la hypermarket (eu cumpăr de la Cora) care fie nu ţin laptele în depozit la temperatura indicată, fie temperatura frigiderelor e setată prost? Nu pricep, mai ales că am păţit-o în luni friguroase. Dar acum, că vin căldurile, ce mă fac? Ce lapte cumpăr? Şi de unde?

Niciun comentariu: