marți, 26 februarie 2008

zero tickets la Teatrul Mic

ora 10:57. sun la Teatrul Mic, am văzut că joi e programată "Alex şi Morris" şi mă gândeam să fac o rezervare. îmi răspunde centralista şi-mi face, amabilă, transferul la casa de bilete.

la celălalt capăt al firului un domn. respiră greu. îi spun la ce piesă vreau bilete şi-mi cere să revin peste vreun sfert de oră. "casiera numără nişte bani", explică el. "păi casa se deschide abia la 11", zic, "s-a schimbat programul?" "nu, dar e sus, numără bani. şi oricum, la piesa aia nu mai sunt bilete." "şi dacă sun peste un sfert de oră găsesc?", nu mă las eu. "e, nu, dar dac-o rugaţi şi dumneavoastră frumos, poate vă opreşte pentru 28." şi închide.

de fapt, pentru 28 voiam bilete. mai stau, să vedem dacă rugatul are efect.

nope, absolut niciun bilet.

Niciun comentariu: