luni, 28 ianuarie 2008

seif montat pe un perete de gips carton?! dah...

un sediu al Băncii Transilvania din Floreşti, Cluj, a fost spart - este o ştire difuzată ieri de toate posturile de radio şi televiziune. cei de la Antena 3 spun că hoţii au tăiat cu flexul un perete de rigips pentru a ajunge la seiful cu bani.

da, ştiu, prietenii vor spune că am motiv să jubilez: i-au ajuns pe ăştia de la Transilvania blestemele mele. dar acum, zic şi eu: cât de prost trebuie să fii să montezi un seif pe un perete de gips carton? cine l-a recrutat pe băiatul (sau pe fata, să nu discriminez) de la serviciul anti-fraudă al băncii? cine ştiu eu? sau, dacă serviciul a fost externalizat, cine-a semnat contractul? vreun profesionist, cumva? tot recrutat de cine ştiu eu?

felicitări! sincere! continuaţi tot aşa. vă doresc numai bine. sau nu?!

Niciun comentariu: