marți, 8 ianuarie 2008

jeffrey archer

am spus-o întotdeauna: îmi place Jeffrey Archer. nu mai ştiu exact care-a fost primul volum prin care mi-a intrat în suflet - A Patra Putere sau Cain şi Abel -, cert este că a rămas acolo şi nu fără motiv. din fiecare carte am păstrat ceva, din fiece scriere am aflat un lucru nou: ba despre baroneasa Nicholson, ba (mai nou) despre politica de business a celor de la Bechtel. (unele dintre) cuvintele sale par aruncate în pagină la întâmplare, dar înţelesurile şi subînţelesurile sunt doar pentru cei ce vor să citească printre rânduri.
acum rumeg Pisica are nouă vieţi - o serie de povestiri, parte dintre ele inspirate din viaţa colegilor de celulă de la Belmarsh, şi Evanghelia după Iuda, scrisă împreună cu profesorul Moloney.


2 comentarii:

loristiuj spunea...

salut! Am descoperit blogul tau din intamplare hoinarind din blog in blog :) Ma bucur ca am mai gasit pe cineva care citeste Archer... prietenii mei nu au auzit de el :))Mie mi/au placut Nici un ban in plus, nici un ban in minus, O chestiune de onoare si cred ca cel mai mult mi-a placut Primul intre egali.
Iti doresc timp de lectura! :-)

zărzărica spunea...

Buna Lori, si bun venit! Am citit cam tot ce-a scris Archer (si ce s-a tradus la noi). Sunt indragostita de stilul lui si n-as putea spune ca imi place mai mult o carte sau alta. Jurnalul unui lord intemnitat, insa, n-ar trebui sa lipseasca din bagajul nici unui jurnalist care se declara european sau al vreunei persoane care a auzit macar o data de baroneasa Emma Nicholson.

Mai mult, am descoperit si blogul lui Archer, pe care-l mai rasfoiesc din cand in cand.

Am trecut, mai nou, la Ian McEwan. Am citit deja vreo sapte volume scrise de el, asa ca lista mea de favoriti s-a extins.

Numai bine si tie.