luni, 28 ianuarie 2008

Alexandru Tomescu respiră muzică

am participat ieri (duminică, 27 ianuarie) la concertul organizat de Ministerul Culturii, Institutul Elie Wiesel, Centrul de Informare al Naţiunilor Unite şi Teatrul Odeon cu ocazia zilei internaţionale de comemorare a victimelor Holocaustului. programul - excelent alcătuit - a inclus piese de Mozart, Vivaldi, Beethoven şi Bartock.

fotografia este preluată de pe site-ul artistului

aşa am asistat pentru prima oară la un concert în care solistul a fost Alexandru Tomescu. tipul este senzaţional şi pe cuvânt dacă Voicu ar fi putut avea un urmaş mai strălucit în mânuirea viorii Stradivarius decât Tomescu. nu mi-am putut lua ochii de la el. am fost atentă la modul în care se pregăteşte să cânte, cu ochii închişi, lăsând muzica să-l pătrundă. ştie perfect să-şi controleze respiraţia şi dă senzaţia că aerul nu este pentru el decât un mijloc de propagare a sunetelor, el inspirând şi expirând muzică.

dincolo de talent, Tomescu munceşte mult. şi asta se vede. bravo lui şi cinste profesorilor!

Niciun comentariu: