marți, 8 aprilie 2008

Gata, m-am întors!

Gata, am terminat cu Summit-ul şi m-am apucat de treabă. De lucrurile obişnuite, vreau să spun, pentru că săptămâna trecută am bătut recordul la numărul de kilometri efectuaţi într-o singură zi pe jos. Şi toată distanţa a fost parcursă DOAR prin Palatul Parlamentului.

Din obişnuinţă, şi nu numai, am revenit la răsfoit de presă, românească şi străină, şi de bloguri, descoperind astfel ştirile referitoare la interceptările convorbirilor telefonice. Hotnews a publicat ieri un articol pe tema asta, concluzia fiind că operatorii şi-au cam mutat serverele la SRI.

Pură coincidenţă - sau nu - Washington Post are astăzi un articol prin care explică cititorilor cum sunt interceptate convorbirile şi emailurile. Acolo, la ei, din centrul de comandă al FBI (technology office îi spun ei) de la Quantico.

schiţa este preluată de pe site-ul Washington Post

Diferenţa dintre utilizarea legitimă a tehnologiei şi abuz este explicată de un inginer de sistem: "the only thing that stands between legitimate use and abuse is the complete honesty of the persons and agencies using it and the ability to have independent oversight over the system's use." All right!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

e OK când faci tu, e ilegal când o fac ceilalţi :)

zărzărica spunea...

depinde ce înţelege fiecare prin "tu" şi prin "ceilalţi" :-)

ai fost la Curtea Veche?

Anonim spunea...

fost şi la sultanul :)