joi, 20 decembrie 2007

that's all about Barcelona

atunci când am "inaugurat" blogul am avut în minte o motivaţie clară: câştigasem o bursă pentru un MBA la Barcelona. m-am bucurat atât de mult încât am vrut să împărtăşesc asta tuturor, cunoscuţi sau nu, apropiaţi mie sau pur şi simplu interesaţi de subiect.

am avut însă nevoie de o singură săptămână petrecută în Israel, mai precis la Ierusalim, departe de casă şi mai ales de soţ, pentru a-mi limpezi gândurile. acolo am realizat că atunci când ţii cu adevărat la familie - adică la ce este mai important - nu merită să sacrifici totul de dragul unui afiş (a se citi diplomă) pe care o poţi obţine până la urmă oricând şi oriunde. nu sunt mulţi cei care au o căsnicie ca a mea. şi atunci?

aşa că am decis să rămân aici, să-mi urmez calea aşa cum o fi ea, să-mi petrec timpul făcând ce-mi place şi viaţa - iubind.

planuri pentru 2008? în primul rând aş vrea să scriu numai despre întâmplări frumoase. le voi căuta şi când îmi vor ieşi în cale, le voi aşterne virtual. apoi, am de citit mult şi de învăţat şi mai mult. deja anul se anunţă unul bogat în evenimente şi în schimbări, deci n-am a mă plânge. last, but not least, voi încerca să ies mai mult în lume. este un lucru care mi-a lipsit mult în ultima perioadă, dar promit să recuperez. aviz celor care nu m-au mai văzut la faţă de ceva vreme - prima cafea o dau eu.

2 comentarii:

runbaby spunea...

renuntati la MBA? that's brave :)!

zărzărica spunea...

renunt la MBA-ul din Barcelona. ideea persista, ca nu ma dau eu batuta asa usor. incep sa caut unul bastinas.